wtorek, 17 stycznia 2017

Małe zakupy przed narodzinami maluszka.



Niektórzy mówią, że przed narodzinami dziecka nie należy robić tak zwanej wyprawki, bo to może przynosić pecha. Ja też jestem tego zdania, ale z drugiej strony po porodzie nie będę miała ani chwili czasu, by chodzić na żadne wyprzedaże. Niby facet też może, ale wiecie, jacy oni są, o czymś zapomną, coś źle kupią, dlatego trzeba liczyć przede wszystkim na siebie. Przeglądam już powoli niektóre poradniki z produktami dla niemowląt i maluchów, żeby się jak najlepiej przygotować do roli matki. Jeśli w ogóle można się do niej przygotować.
Najbardziej obawiam się czynności karmienia, nie chciałabym zrobić krzywdy dla malucha, dlatego szukam porad z tym związanych. Niedawno trafiłam na poduszkę do karmienia http://zakupydlamalucha.pl/poduszka-do-karmienia-opinie/, jest to niezwykle przydatna rzecz dla każdej matki. Dziecko podczas karmienia musi być ułożone w odpowiedniej pozycji, poduszka musi mieć odpowiedni rozmiar i kształt, czego absolutnie nie wiedziałam. Jeśli ktoś z Was ma podobne wątpliwości związane z macierzyństwem to, artykuł ten zaspokoi wszystkie Wasze Wątpliwości. Ja już wiem, że z zakupem poduszki zaczekam do porodu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz